نظرات شخصی هادی بیات

سیاسیُ اجتماعیُ فرهنگی و ...

نظرات شخصی هادی بیات

سیاسیُ اجتماعیُ فرهنگی و ...

معیار

یک شوخی بود بین بچه ها که حرف دو گروه را باور نکنید. آخوندهای چاق و دکترهای لاغر. زیرا جفت شان عامل به چیزی نیستند که دیگران را به آن دعوت می کنند.

شوخی است ولی بهره ای هم از حقیقت دارد. دعوت به زهد و کم خوری و قناعت با چاق شدن نمی خواند. دکتری هم که مردم را به سلامتی و شادابی و سرخ و سفید بودن دعوت می کند لااقل دستوراتش اول باید به خودش یک خیری برساند.

چیزهای دیگری هم هست. مثل دعوت دیگران به ساده گی و خود در پی رفاه دویدن. دعوت دیگران به صداقت و خود دهان به کذب گشودن. دعوت دیگران به آخرت و خود به خاطر دنیا تن به هر پستی دادن.

و خیلی چیزهای دیگر.

نظرات 6 + ارسال نظر
سیدعباس سیدمحمدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
ایران، عراق را و فلسطین را و خیلی جاها را دعوت می کند به «رفراندوم»، اما خودش رفراندوم بی رفراندوم. رفراندومهایش، 9 دی و مانند آن است. سخنران رفراندوم هم، آقای سیداحمد علم الهدی و سیداحمد خاتمی و ... هستند.

سیدعباس سیدمحمدی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
جلال الدین فارسی هم فرصت را مغتنم دیده مطالبی بگوید
در
http://www.jahannews.com/vdcc10qo.2bqo48laa2.html
مطالبی گفته است، از جمله:




جلال الدین فارسی گفت: در دوران نخست وزیری موسوی هم زمانی‌که امام راحل قطعنامه را پذیرفتند میرحسین با دادن استعفا مخفی شد تا این‌گونه در جامعه القا کند که من موافق قطعنامه نبودم و از خودش در افکار عمومی قهرمان بسازد امام(ره) هم روسای قوه قضائیه و مقننه و اگر اشتباه نکنم یک یا دو نفر دیگر را احضار کردند و بدون بحث در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش استعفانامه موسوی به دنبال فرد جایگزین بودند که آقا وارد جلسه می‌شوند و امام(ره) شرح جلسه را می‌فرمایند و نظر آقا را می‌خواهند که آقا با لطفی که پروردگار به ایشان دارد و ذکاوت و درایت خاصی را نصیبشان کرده است از تصمیم شوم میرحسین پرده برداری می‌کنند و به امام(ره) می گویند با استعفا موافقت نکنید چرا که او به دنبال قهرمان سازی از خودش است، ‌امام(ره) در این زمان دستش را بلند می‌کند و با اشاره به آقا می‌فرمایند این درست است.

فارسی با بیان اینکه حضرت آقا تماما اینها را می‌دانستند و اجازه دادند شورای نگهبان موسوی را تایید صلاحیت کند، گفت: این هم هوشمندی آقا را می‌رساند و هم تقوای سیاسی ایشان را.


.....
اعضای شورای مرکزی از شهیدان بهشتی و باهنر گرفته تا آقایان اردبیلی، عسگراولادی و بادامچیان شدیدا در حضور آقا به میرحسین انتقاد کردند و تماما حرفشان کناره‌گیری او از روزنامه بود اما من هم که عضو شورای مرکزی حزب بودم نگذاشتم او به ســــــــــــــــــطل زبـــــــــــــــــــــــاله بیافتد و از اعضا خواستم اجازه دهند که جبران کند و به تدریج خبط خود را در روزنامه تصحیح نماید که آقایان پذیرفتند.




***
دقت کردی هادی بیات؟
جلال الدین فارسی حدود سی (؟) سال پیش نگذاشته بوده میرحسین موسوی به سطل زباله بیفتد!

نسرین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام...

راست می گویید ...تو خودرا چو کودک ادب کن به چوب ..به گرز گران مغز مردم مکوب

محمدرضا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://mamrizzio3.blogspot.com/

سلام
بسیار خوشحالم که شما را دوباره در وبلاگستان می بینم.
مطالب جدیدتان را خواندم. ممنون از پیگیری و حساسیتتان

سیدعباس سیدمحمدی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
نظرت چیست ای هادی بیات؟:

http://www.khajjam.de/14.html

در چهاردهم آبان ۱۳۲۵ یک هیئت بلندپایه ایرانی برای شرکت در مراسم ترحیم آیت الله ابوالحسن اصفهانی به عراق می رود. در آنجا از محضر آیت الله قمی که جانشین آیت الله اصفهانی شده بود سوال می کنند که چه کسی فتوای مرگ کسروی را داده است؟ آیت الله قمی اظهار می کند کشـــــــــــــــتن کســــــــــــــــروی مثـــــــــــــــــــــل نمـــــــــــــــاز از ضـــــــــــــــــــــــروریات بـــــــــــــــــــــوده و احتیاجی به فتوا نداشته است و خواستار آزادی قاتلین می شود.

ادم کش سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

فارسی خوب کاری کرده اینو گفته. به ایشون بد بگید با ما طرفید. امضا رئیس صنف ادم کشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد