نظرات شخصی هادی بیات

سیاسیُ اجتماعیُ فرهنگی و ...

نظرات شخصی هادی بیات

سیاسیُ اجتماعیُ فرهنگی و ...

ماشین احمدی نژاد

یک خبری هست در اینترنت در باره فروش ماشین احمدی نژاد. من را یاد حکایت آن خلیفه می اندازد که به بهلول گفته بود به نظرت من چه قدر می ارزم؟ بهلول گفته بود صد درهم! خلیفه گفته بود مردک فقط دستارم صد درهم می ارزد. بهلول جواب داده بود خوب من قیمت دستار را گفتم وگرنه خودت که ارزشی نداری! به نظرتان اگر خودش را بگذارند داخل ماشینش در قیمت ماشین تغییری ایجاد می شود؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدعباس سیدمحمدی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
اگر فرد ر ِندی پیدا شود، ماشین را می خرد، و سپس در حضور خبرنگاران، ماشین را می اندازد ته ِ درّه.

نسرین جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

..................................................

محمدرضا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://mamrizzio3.blogspot.com/

از ایران-پروکسیه ها! شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

خوشحالم که دوباره وبلاگتان را ژیدا کردم. از بس وبلاگ فیلتر شده دارید که سرگردان شدم!
جناب ُ نوشته هاتون بسیار زیبا ست. به خصوص آنها که تاریخی هستند و تا حدودی به این اوضاع ما ارتباط دارند.
با توجه به جایگاه پدرتان که کم کم وارد مرحله ی حساستری شده اند و همچنین معلومات بسیار خوب شما که نشان از فرهیختگیتان دارد به نظرم آنچنان صورت خوشی ندارد که اینطور بحث را تمام کنید. به اندازه ی کافی در طی روز توهین و بی نزاکتی از حکومت را شاهد هستیم. بهتر است ما راه صالحان را برویم و از توهین خودداری کنیم.
این ماشین رو با بودجه ی بیت المال فروختند و برای همین مالک مشخص نیست! کسی که جنسی رو در حراجی میخره گمنام نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد